Odleattack

Ocksa en vecka sen...

Bussen från 1770 skulle inte gå förrän 21.10 på kvällen, så vi hade en hel ”extra” dag. Eftersom det regnade var det lite halvtråkigt, men vi satt och kollade på film. The Hangover, Knocked up och The Departed tror jag att filmerna hette. Den sista var med Matt Damon, Jack Nicholson och Leonardo DiCaprio och var faktiskt väldigt bra, synd bara att vi missade slutet.

När vi hade ätit calamari och chips (godare än med fisk!) packade vi ner de sista sakerna i väskan och gjorde oss i princip helt klara. Plötsligt trillar det ner två ödlor från taket!!! Små, vita, nästan självlysande. Så himla äckligt! De hade ödlefight i taket och som på en given signal släppte de bara greppet och föll ner på golvet. En av dem satte genast av mot min väska och var sååå nära att krypa in i den och jag tyckte det var så himla äckligt så Alex fick jaga bort den med min ena flipflop. Snacka om ödleattack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0