Vi har lamnat Kings Cross!

Ja, det har vi faktiskt. Vi gillade inte platsen, vilket kanske inte ar sa konstigt... Och trots att vi borjade gilla vara roomies i slutet var en vecka mer an nog! De tva killarna fran Skottland bad till och med om ursakt i tisdags, for de hade vackt oss tva ganger den natten, ena gangen nar en drog med sin kompis in och de satt och diskuterade nagot hogt, lamnade lampan pa toan tand osv, och andra gangen gick en och tande lampan och at mat mitt i natten, och det luktade vidrigt!!

For mig och Alex spelade det ju egentligen ingen roll, men for engelsmannen var dte inte lika kul, de jobbade pa dagarna... Men men, de bad inte om ursakt for att de atit av var mat, sa vi var inte nojda:p

Iaf, pa min fodelsedag gick vi ut och at seafood och det var galet gott! Lax, blackfisk, musslor och nagon mer fisk jag inte kande igen. Sjukt gott gott gott!

Dagen efter checkade vi ut, och eftersom vi skulle aka tag i en timme tankte vi att vi behovde en stadig frukost. Alltsa kopte vi tolv munkar innan vi akte. Men eftersom vi vackte Dan som lag och sov, for att fa skjuts fran stationen, fick han 6 av dom, men han at nog bara 2:P Vi var iaf inte hungriga den tagresan!

Han korde oss aven till affaren, for vi tankte gora panerad fisk till middag. Och nej, vi kopte inte fardiga fiskpinnar, utan vi gjorde faktiskt helt pa riktigt, och det blev supergott! Och potatis till, saklart.. vad ater man annars i Sverige?


Bild fran nar vi besokte Hunter Valley tidigare i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0