Våra planer

Lördag: The Domain + Royal Botanic Gardens på kvällen för att se Sydney Harbour Bridge och Operahuset by night.

Söndag: Kolla på bil, vi ska ju kanske köpa en snart! (i QLD iof, men...)

Måndag: Hunter Valley 7-18. Vinprovning och allt! För att fira min 19-årsdag. De hade inga turer på tisdag.

Tisdag: NICOLE FYLLER ÅR och hon vill ligga på stranden. Vädret ska bli fint då också så det passar superbra:D

Onsdag: Checka ut. (Alex säger: Nej, men vi kan ju inte checka ut hela onsdagen):P

Torsdag: Åka till Blue Mountains med Danunderscore, förhoppningsvis stanna över natten om vi hittar något bra hostel!

Och längre än så har vi inte planerat än, men det är ju iaf några planer! 

För övrigt kan jag dra loss huden på hela mina ben, något Alex tycker är fruktansvärt äckligt och jag mest tycker är roligt. Så det ligger hud överallt nu! Nej, jag skojade  bara. Men huden går faktiskt att dra loss, och jag gör det mest för att reta Alex, hehe.


Och Alex kom på en till sak idag (Han har haft en väldigt smart dag idag), nämligen att "Alla vi från Köping" har börjat i Sverige. Ni vet ju vad programmet heter egentligen, men det gör inte Alex....

Nu ska jag sluta retas med lillkillen och så ska vi promenera bort till parken i kvällssolen :)

Ha en bra dag därhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0