Sydney Opera House, The Harbour Bridge...

Idag har vi sett det mesta som man borde se har. I 9 timmar har vi gatt omrking i Sydney! Mina ben har fatt sig en ordentlig traningsomgang iaf! Bilder kommer nar mitt batteri till kameran har laddat klart.

Och nej, Alex hoppade aldrig! Han var inte lika galen som jag var (och jag blev DRAGEN ut fran klippan) haha. Men han har ju inte varit har lika lang tid sa han e inte lika van vid varmen och det, sa han madde inte sa bra just da.

Nar vi kom hem fick vi hora att 9 av de 10 giftigaste (dodligaste) ormarna finns har, och jag verkligen avskyr ormar, klarar inte ens av sma geckoodlor! Dan berattade att en gang nar han badade dar vi var igar, simmade en av dom dar dodliga ormarna forbi honom i vattnet, precis dar vi var igar! TUR att jag inte visste det da, hade fatt panik!
Det var liksom tillrackligt jobbigt med waterdragon-odlorna. lyssna pa namnet liksom!

har precis bokat boende narmre sydney, vet inte var for jag kommer inte ihag, jag betalade och alex bokade, for han ar mer krasen an jag, jag kan sova typ var som helst men han sitter och kollar vad andra skriver och HUR mycket som helst, det orkar inte jag. Dar ska vi tillbringa 3 natter till en borjan. Nara till farjan sa vi kan aka till taroonga zoo, manly beach och aven ta en till tur till operahuset och bron, vi fick inga bra bilde,r var ju molnigt!. Men det var hur haftigt som helst. sag folk som bridgeclimbade (svengelska, det ar det basta spraket), nagot jag tror ar sjukt haftigt, men eftersom jag ar hojdradd och knappt vagar hoppa fran en klippa pa 3 meter ute i nowhere, vagar jag inte knalla flera hundra fot upp i luften pa en pytteliten bro heller!

Nu ska vi hoppa i deras spa, det behover mina vader! (9 timmar i sydney ar varre an vilket loppass som helst)

bilder kommer sen :)
ps. vem e anonym?

Kommentarer
Postat av: jeanette

hej på er skulle bara berätta att filippa saknar dej nicole och att det verkar som ni har det bra många kramar fam.heinonen

2010-01-12 @ 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0