Surfers igen

Akte till surfers igar efter middagen, fisken var verkligen sjukt stor, en fisk var liksom! Malin och Jennie hade traffat nagra killar pa stranden igar, eller dom hade gatt fram och tillbaka och kollat pa killarna tills de blev upptackta, haha!

De kom iaf till deras hostel, och eftersom vi inte visste adressen tog det ett tag! Sen gick vi till deras stalle och det var ett jattefint hotell mitt pa Cavill avenue typ. De kom fran sydney och canberra och en var sjukt imponerad av var engelska, att vi laser engelska i skolan fran typ 2a klass. Var nog mest jennie som fick den komplimangen for hennes engelska ar grym!

man kommer nog bli ganska bra pa engelska for jag har redan pratat i somnen, PA ENGELSKA! haha. hittade inte dorrhandtaget till badrummet, for trodde att jag fortfarande var hos malin och jennie, och sa borjade jag prata pa engelska och fraga mamma var det satt. hon fick hjalpa mig..

Sen nar man ska beratta nagot som hant pa engelska, eller byta till svenska for att saga nagot till malin och jennie man inte vill att nagon ska fatta, sa oversatter man orden direkt sa att det blir galet. har inget bra exempel just nu, men aka/resa som ju ar go pa engelska blir ga, sa att fraga: men nar aker ni imorn blir "nar gar ni
imorn".


sjukt jobbigt att skriva utan pricka,r men annu jobbigare att lasa. tur ar att alex kommer snart sa da blir det annat!

tog inga bilder igar for orkade inte ha med kameran, sa ni far ga in pa crazytravel.blogg.se och hoppas att de lagger upp bilder!


31 grader idag och SHRA TS, showers of rain och thunderstorms, kan det bli battre? NEEEEEEEJ for jag ar myk hellre i australiens regn an sveriges!


hoppas ni har haft nagra riktigt underbara dagar sedan nyar, for det har jag , och pa onsdag kommer ALEX!

Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0