Sherlock Holmes och moringa


Forsta gangen det regnar i Australien sen vi kom! Ett ordentligt regnvader, vi horde askan redan igar och efter det regnade det anda till i morse. Ett valkommet regn! Och nu ar det behagliga 20 grader och molnigt. Trodde aldrig att jag skulle kunna uppskatta sant har vader!

Idag har vi sett Sherlock Holmes pa bio, sjukt bra film! Den var galet rolig :) Sen gick vi omkring i kopcentret, men jag kan knappt ga in i en affar forran jag hittar miljarder av klanningar, skarp, linnen och saker jag vill ha, sa jag gar inte in i nagon alls, haha. Allting ar sa sjukt mycket finare an i Sverige! Och vi hittade en affar med skitsnygga klader for killar, men Alex vill inte ens prova nagonting alls, snyft. Har blivit helt galen har!

Vi var inte en svang pa The Body Shop ocksa, och luktade pa deras Body Butter. Moringa luktar sa fruktansvart gott! Vill ha allting i den serien! Tjejen som jobbade dar var jattegullig ocksa, hon kom fram till mig och sa att "ah vad du ar brun, vill ocksa vara det!". Mitt svar blev att jag ar for dum for att lyssna pa all reklam som skriker ut "There is nothing healthy about a tan" och liknande. De har cancerreklam overallt, hur farligt det ar. Aven fast man smorjer in sig med 50 plus blir man ju brun, men det ar farligt redan innan! Varje sekund ar ju farlig...

Sen fragde hon vad vi gjort idag, var vi kommer ifran, hur lange vi ska vara har, typ allt! Sa ar verkligen inte manniskor i Sverige, trevliga utan anledning liksom. Hon var hur sot som helst och otroligt trevlig, och sjalvklart handlade vi av henne :)

Nar jag aker hem harifran och stannar i Bangkok ska jag forsoka kopa sa mycket av Moringa-serien som mojligt, den ar gudomlig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0