Nyarsafton

Sov lange och sedan fick jag skjuts till Surfer's dar Malin och Jennie var. Vi solade, de skulle gora sig i ordning for kvallen, hade kopt biljetter for 700 till nagon "party tour" called Plan B. De forsokte overtala mig men jag vill inte folja med, hehe. Nar vi gar forbi stallet koper jag anda en biljett och da har vi bara 45 min pa oss att fixa oss i ordning for vi borjade pa det forsta stallet kl 5 redan! "Maling" (Meiling)

Allting var helt galet, typ 10 pers vid olika stallen i entren, men 10 racker inte ens, for en kollade biljetten, en kollade leg, en tog biljetten, en gav dig stampel, en gav dig band, en gav dig drinkbiljett, en kollade att du hade stampel, en kollade att du hade band och en raknade hur manga som kom in med en lite grej och den sista stod och kollade sa att allt gick lugnt till typ.

Borjade med nagon sjuk lek med nagot tuggummi, och var "tourguide" fragade om det fanns kiwisar, folk fran melbourne osv.. och gick igenom typ alla stallen iAustralien och nar han sen fragde om det fanns folk fran Sverige sa skrek vi och da kom det fram tva svenskar till, fran halmstad.

Utanfor traffade vi ett helt gang med australiensiska armykillar som tyckte att vi pratade kul och undrade var vi kom ifran. Haha

Vi gick vidare och var pa flera olika stallen och fick fler stamplar, fler drinkbiljetter och Malin forsvann in pa toa HUR lange som helst sa jennie fick leta efter henne. Da var det  Tim som hade ringt!

Pa toan fanns det en plattang sa om du stoppade i 2 dollar sa fick du platta haret (vet inte kursen men malin och jenni e multiplicerar allt med 7 sa det blev val 14 kr:P)

De spelade jattebra musik pa alla stallena! Men allt var helt sjukt sa komme rinte orka skriva.
Vi bytte iaf skor typ 4 ganger for jag hade laga och de andra hoga, hade ju fatt lana verkligen allt av dom tjejerna bara for mina saker var i southport sa kunde inte ta mig tillbaka for gatorna var stangda! Himla tur att jag hade mitt korkort med!

Allt var verkligen sa overkligt och pa tolvslaget var vi pa stranden och vara hoga klackar blev plotsligt valdigt sandiga, och inte alls lika hoga nar vi val kom ner pa stranden.

Var helt sjukt med alla som raknade ner for stranden var verkligen smockad och ja, det var helt enkelt massor av folk dar!

tiden fram till tolvslaget flog forbi!

Efter att Malin och Jennie atit varsin stor kebab gick vi hem, duschade, sag pa vadret + firande fran olika huvudstader och sen ville Jennie sova men inte jag och Malin sa vi drev henne till vansinne innan hon till slut skrek och vi inte vagade mer.

Nagot som vi horde hhhhhhhhheeeeela kvallen var "english please", "stop speaking swedish you guys", "what are you saying? that wasn't english", sa nu tanker jag till och med pa engelska och det gor jag verkligen inte i vanliga fall! far darfor deleta och skriva om vissa saker for det ser sa dumt ut!

blir lattare sen med andra datan.


Forsoker ladda upp bilder men det funkar ju inte!!! Suck. Fixar det asap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0