Maten i Australien

Hittills jag jag nog inte hittat ngt jag tycker e vidare gott att ata, vilket gjort att jag mest atit yoghurt, frukt (mangomangomango), druckit juice och atit notter (valnotter), men idag var vi i en stoooooor affar, typ som ica maxi, som har det mesta. Ni skulle sett delikatessdisken! Allt verkade vara sjukt gott!

Med oss hem fick vi i alla fall valnotter (13 dollar/kilot, sager mig nada, det ar val typ som hemma?), bananer och underbar mango! Sa till lunch idag har det blivit keso med mango och banan!

Undra nar jag ska lara mig ata riktig mat. Kommer se ut som en mango val tillbaka i Sverige, skifta i orange, gul, rod och ha bruna prickar och vara mjuk och rund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0