Manly Beach

Hej!
Igar var vi aterigen uppe tidigt, och klockan 9 var vi redo vid farjorna i Circular Quay. Vi var inte helt sakra pa att vadret skulle bli sa bra eftersom det just da var molnigt, men vi tankte att det finns ju alltid nanting att se?gora om det ar for kallt pa stranden (OM det nu skulle kunna bli for kallt).

Jattegulliga farjor och efter bara 15 minuter var vi framme i Manly! Det var nastan tomt pa stranden, och jag la mig och laste med troja och shorts pa for det var inte sa himla varmt. Somnade (som vanligt) och nar jag vaknade bara en halvtimme senare var det otroligt varmt, och solen hade kommit fram. Sa det var bara att bada:)

Vagorna var helt sjuka, det ar sa himla kul att bada da!!!! (men sjalvklart mellan flaggorna, no flags- no swim)

efter att vi legat pa stranden i 3 timmar ville alex darifran, sa vi gick och at och sen gick vi omkring pa gatorna och kollade pa hus. Otroligt fina var de! I Manly vill jag bo nar jag blir stor!

Sa, efter en dag pa stranden ar Alex knallrod, har ont i halsen, troligtvis feber, har frusit/svettats om vartannat sen i gar kvall. Darfor blir det en lugn dag med att forst checka in pa vart hostel i Kings Cross, sen se Avatar i 3D och efter det bara ta det lugnt. Vadret ser ut att bli "daligt" ocksa, men vaxlande molnighet och skurar. Men vad gor val det nar det ar 27 grader varmt? :)

Hoppas ni har det jattebra darhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0