Macadamianotter

Nar jag sov hos malin sov jag i hennes sang med henne, efter nyar, sa det var ratt trangt sa nu kan jag inte ens rora pa huvudet at hoger, haha.

igar till middag at vi kyckling med macadamianotterfyllning och det var SJUKT GOTT och Kalle skulle verkligen gilla det! mums mums mums! till det at vi sallad, supergott.

mamma kopte chips och cola till mig som jag kunde ata och dricka, gud vad jag har saknat det! det var ju inga grillchips men vanliga lantchips typ, sjukt gott!

nu ska jag snart itll malin, ska bara ata fishnchips forst, gott det med!! det sjuka ar att jag inte alls kommer se ut som en kottbulle, eftersom jag pa 4 dagar gatt ner 2 kg! det ar darfor jag ater upp mig nu sa jag inte blir nagot benrangel!

idag var vi pa ett stalle, en strand i new south wales, dreamtime beach. var en jattegullig strand och sjukt varmt, och jattefina vagor och inte alls lika myk folk som i surfers! nar vi akte darifran efter nagra timmar, klockan var typ 3 da (4 i new south wales) var det 34 grader varmt. TRETTIFYRA! och jag trodde att det var typ 44!! sa varmt var det.

igar brande jag fotterna, smorde inte dom , men smorde typ allt annat, fattar inte hur jag glomde fotterna. det sjuka ar att jag har en rand pa benen som inte blev smord, och den ar rod, eller den var rod igar, men inget annat blev det, sa det syntes verkligen skillnad pa var jag haft solkram och var jag inte haft det ! (har 50 i SPF)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0