Harbour Town




1. Dar kan jag bo nar jag flyttar hit!
2. Vi med Gold Coast i bakgrunden
3. Gold Coast
4. Alex ansiktsuttryck nar jag sa att han var i Australien. Han trodde han var i Louisiana
5. Jag testar SNYGGASTE bikinin ever. Svindyr, nastan 1000 kr, fran Baku.
6. Alex arm vs. min. Gissa vems som ar vems?
7. Pa vag till harbour town.


Nu ar vi bada tva har och har precis gjort salladen till middagen som vi snart ska ata. Sa skont att vara med varandra igen :)

Update: Middagen var super, barbecue!!!


Faglarna utanfor sovrummet, rainbow lorikeets


Kommentarer
Postat av: Rambo

Snygga bilder men för en som är äldre...finns det möjlighet att förstora???

2010-01-06 @ 15:12:54
Postat av: deds

åh värsta myys! :D

2010-01-06 @ 18:39:00
URL: http://backtolife.blogg.se/
Postat av: Anonym

NICOLE OCH ALEXANDER ni är så lyckligt lottade och ett så otroligt vackert par. Jag kan tyvärr inte besöka denna blogg på några dagar eftersom jag blir äckligt avundsjuk. Skolan har dragit igång och jag har en konstant klump i magen. Hoppas du fick mitt sms Nicole! :) Kramar sara.

2010-01-12 @ 00:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0