Wet n wild

Igar var vi pa Wet n Wild, ett nojesfalt, eller ja en vattenpark. Jag, Nicole och Linnea, och det var jattekul! Hur stort stalle som helst, och 6 timmar bara rann ivag. Tyvarr tog vi inga bildar dar, for vi hade fullt upp att aka rutschbanor och andra saker. Pa kvallen var vi hos Linnea och Elin och sag pa film. Andra stieg larsson filmen, kommer inte ihag vad den heter.

Just nu ar tjejerna ivag pa en shoppingtur, sa jag fordriver tiden pa ett internetcafe! Senare ska vi ata kycklingsallad och kanske ga ut. Imorgon lamnar vi surfers paradise och aker till Noosa. Det liger typ 2 timmar norr om brisbane. Sen fortsatter vi stanna pa stallen da och da tillsa vi kommer till cairns, dar ska vi aka ut till barriarrevet. Efter det flyger vi tillbaka till brisbane och spenderar sista tiden har.

Australien tog foresten os-guld idag, i snowboard. Sa alla ar jatteglada har, det ar ine ofta de vinner medalj i vinter-os!! Men sverige har fatt nagra medaljer nu ahr jag sett :)

Kommentera och beratta vad som hander i sverige!! Jag ar nyfiken. Har ni det bra? Ar det kallt? Nej det dar sista skrev jag bara for att javlas ;) Klart det ar kallt! Har ar det runt 30 varje dag. Men hosten ar pa vag, sa det ska bli kallare. men det ar nog anda inte kallt...

Kommentarer
Postat av: Rambo

Halloj!



Tjejerna verkar ha fullt upp med shopping, är det billigt?



Hemma snöar det för tredje dagen på raken nu, vet inte när det senast var så här mycket snö...tror till och med att det är första gången jag hört på tv att det har utfärdats klass 1 varning och i morgon klass 2, förstår ni vidden av hur mycket snö vi har???



OS, det har ju gått bra på skidor både på längden och tvären. Anja tog brons igår, var väl lite av en bragd, hon vurpade väldigt illa på störtloppet dagen innan. Annars har Kalla och Ferry tagit varsit guld men det kanske du läst...curlig går bra tror jag, har hört nåt sånt...men det alla väntar på idag är väl Tigers första framträdande sen han blev jagad med golfklubba av ilsken fru under thanks givinghelgen i november =)...ska bli intressant att höra, hi hi



Annars är melodifestivalen är i full gång, Dolph Lundgren har väl gjort succé i alla fall, hi hi. Riktigt pudding!



Har hittils inte varit någon riktigt bra låt, enligt mitt tycke...Första omgången gick Salem al Fakir och Ola (tror jag) vidare och förra lördan Eric Saade och Andreas Johnson...Anders är väl riktigt kaxig som vanligt, han har väl prickat in alla vinnare hittils, han tycker att han är ett riktigt proffs :D....ja ni förstår vad jag har att göra med =)



Vad händer mer...inte mycket vad jag vet...Leksand, det får nån annan kommentera, har ingen aning...Bubblan växer, han är mest glad och busig hela dagarna nu, riktigt rolig =)...



Ha det fortsatt bra...ser fram emot fler bilder



Kram kram



2010-02-19 @ 12:16:32
Postat av: Matilda

Låter som ni har det underbart! En gnutta avundsjuk är jag :)



Och snart åker ni mot Noosa, spännande att se om ni gillar det... Vart ska ni bo?



Och Sverige ja? Det snöar. Och alla nyheter är kopplade till OS för närvarande. Det var nog det enda. Det går lite på sparlåga som de gärna blir när det är mycket snö och kyla.



Fortsätt leva livet och shoppa så mycket ni orkar, det som finns där finns inte hemma! :D



Ps. Har ni upptäckt rice crackers?

2010-02-19 @ 13:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0