oh my god

 
melbas, vi tog bara n drink dar innan sin city


innan utgang igar          shoppingtrion              ap-tvillingarna (lika svarta)

Hej!
 Nu har inte vi uppdaterat pa snart en vecka, men ni har ju inte heller kommenterat pa typ 4 veckor sa da ligger vi lika!

blogg.se verkar inte vilja att ni ska fa ta de av vad vi gor for det har inte gatt at tlagga in pa lange. ni som har var facebook vet iaf att vi har surfat!!!! sjukt kul:)
har aven traffat elin och linnea och igar var vi ute pa sin city gratis drinkar hela kvallen och det utnyttjade vi sjalvklart. alla ar nog lite trotta idag... igar shoppade vi oxa, 4 personer gjorde av med 500 dollar och vi alla har valdigt daligt samvete.... alex mar nog bast for han handlade bara for 30.... haha. jag kopte en klanning och en troja , blavitrandiga, jttesomriga och jag alskar det marina temat sa jag ar supernojd. sen kopte jag nagot jag lovat mig sjalv att inte kopa har, heels... usch jag mar daligt....:( men dom ar iaf vldigt fina!!! hihi. alex bara skrattar at mitt shoppingbehov och kallar mig shopaholic, sa jag far ga i terapi nar jag kommer hem! idag ha rjag hittat en skitsnygg bikini, min tredje pa resan, och en jattefin partyklanning men jag kopte ingentign. men jag kan ju alltid ga tillbaka... ch bli totalt 560 kr fattigare. eller inte. eller kopa... hur ska jag goooooora???? hjalp mig!

ikvall ska vi kanske pa bio med tvillingarna fran kanada, om vi orkar.

Oh my  god  ur so tanned!
 detta far vi hora jamt och standigt,. ute pa gatan, i affarer men mest av allt fran alex (Alexzandra). hon har slutat saga hej och sager istallet OOOOOOOOOMMMMMMGGGGG ur so tanned nar vi ser henne.

annars har vi mest haft det underbart. legat pa stranden, traffat manniskor, gatt ut, druckit drinkar, och nar vi var ute i lordagssag vi invigningen nar foppa bar flaggan!!!!!! da skrek vi sweeeeeeeeeeeeeeeeden. :)

det kan inte bli battre!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0