Backpackers BIG night out

På morgonen var det sjuk varmt, och det var inte ens soligt! Vi gick till Pacific Fair, ett galet stort shoppingcenter med miljoner affärer. Började med att köpa mobilt bredband, svindyrt men då kan vi använda laptopen överallt, skönt. Köpte även 4 stycken (varav 3 stycken för bara 200 kr!) klänningar, sjukt snygga! En till kvällen och de andra tre ska jag använda hur mycket som helst för de är så himla fina! Tyckte synd om Alex för jag provade så himla mycket kläder, men allt här är så himla fint! Hur mycket kläder som helst! Kollade på kläder till Alex också men han hittade inte så mycket. Såg hur söta shabby chic-saker i en inredningsaffär också, otroligt söta saker!

Precis när vi kom tillbaka började det regna (regnperiod här), så vi kollade internet, bokade nästa hostel + en extra natt här och jag köpte biljett till kvällen. Fick en skitsnygg hatt på köpet också, hehe. På kvällen var det barbie igen, det är det typ överallt, allting någon gång på varje hostel. Ganska trevligt men jag är inget stort fan av korvarna här. Träffade massa nya människor och pratade med ena tvillingen från Kanada (visste inte att det fanns två stycken då!). Intensiv tjej men väldigt rolig. De jobbar/reser här i ett år innan en tredje systern kommer hit. Första 91:orna jag träffat här faktiskt.

Kvällen började på Melbas, precis som på nyår. Träffade Kellys kompis Lee och två killar från hans hostel, ”Snorri” (Island, jag höll på att dö när han sa vad han hette, hah) och killen från Byron som bodde i vårt rum och var kär i Melanie. Han som köpte cookies i Nimbin. Kul att träffa folk man känner igen! Snorri var lite väl efterhängsen så det var jätteskönt när vi väl skull gå därifrån, till Shooters. Det var skyfall då så de som vägrade springa fick gå tillbaka till Melbas, på nedervåningen, vilket var typ alla. Där träffade jag Hugo (2 meter lång, så lätt att känna igen) och bredvid honom stod Louise som jag inte ens kände igen! Så hade jag träffat Pernilla och Louise igen ocksåJ Gick till Cocktails and Dreams och sista stället var the Bedroom. Där blev det fight mellan två killar, ganska läskigt eftersom vi var precis bredvid! Annars hade jag sjukt kul hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0