sweet deal

3 killar fran lidingo, tva blonda tjejer fran osterrike, tre engelsman, 3 kiwis och en aussie gjorde att kvallen igar blev supertrevlig! sedan att jag bara forstar halften av vad dom sager (engelsmannen speciellt) gor att jag kanner mig DUMDUMDUMDUM. Far ova pa dialekter helt enkelt!

Gick hem ganska tidigt, skulle titta pa soluppgangen klockan 5.30 tva amerikanska tjejer sa att det var riktigt fint), men nar jag kikade ut var det molnigt sa jag skrotade den iden och sov ett par timmar till innan den vanliga morgonlopturen blev av. Tack vare Mille springer jag numera varje dag och har till och med lart mig lite danska! och kiwislang.

Idag gjorde jag och Sarah pannkakor lagom tills att Maria kom tillbaka. Hon harmade kiwispraket sa bra att jag skrattade konstant i en timme. Harliga tjejer:)

Nej nu vill jag aka hem!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

benny, jag saknar dig!! ;)

2010-04-14 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0