jahaja!

sa ju att du skulle ta somntabletter fran mig alex!!!!! tur att du kom fram iaf:) och att du inte stortade som polska herrarna.

dagarna i surfers knallar och gar. men mest springer dom fram. igar gick jag och mille till adrenalinparken och akte deras vomatron. hhaa gissa var namnet kommer ifran liksom!. da har man sett gold coast i solnedgangen upp och ner!

folk sager inte att jag ar brun langre, de anvander ordet svart. och jag har kopt traningsklader i regnbagens alla farger. det kommer se bra ut sa lange jag ar brun .. men sen vet jag inte.      billy's beach house ikvall? njaaaa. skulle inte tro det. trott.

men hoppas ni har det bra borta i hemtrevliga sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0