Hong Kong

Hallå där!
Vilken tur att jag hade laptopen i handbaggaget, för de har gratis WIFI på flygplatsen här i Hong-Kong! Dessvärre har jag ingen adapter för deras uttag, så datorn räcker i ungefär 50 minuter innan den dör..
Resan har i alla fall gått bra hit!
När jag satt och väntade i Brisbane på att få gå på hade jag minst 5 stycken personer runtomkring som var svenskar! De är verkligen överallt!!! Tror att de skulle på samma flyg. Tre av dem var tjejer i korta kjolar och beach-hattar på sig, kul att komma hem till Sverige i det...
..och på planet var det miljarders med småbarn och bebisar, vilket betyder att det i princip var helt möjligt att sova för de väsnades heeela tiden! Jag satt mitt i smeten!

Om ungefär 20 h är jag hemma i Sverige igen.



För att hedra kineserna tar vi det på kinesiska också:
你好!
還好我曾在手提行李中的筆記本電腦,因為他們在機場免費 WiFi在香港!不幸的是,我沒有為他們的搬遷適配器,以便計算機就足夠了約 50分鐘才死了..
此行至少在這裡做得很好!
當我坐著等候在布里斯班的繼續,我至少有5件周圍的人誰是瑞典!他們真的是無處不在!認為他們是在同一航班。其中3人是女孩的短裙和帽子上海灘,很高興回家瑞典的...
..,飛機的數十億幼童和嬰兒,這意味著在原則上是完全可能的睡眠時間 heeela製造噪音!我坐在中間的麵糊!

在大約 20小時,我再次回到了瑞典。


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0