wan fipti!

det ar ungefar vad saker kostar i thailand. ibland to fipti, ibland tri fipti.
och det jag gl;mde skriva forut var att det ar helt sjukt vad de e mkt turister! och till och med de med burkha (ja adel, vet att det heter nikhab eller vad det nu heter)men fint ar det inte! och massa storvaxta indier ar har, och nagra smala.

i thai kan alla jobba! det finns de som kralar pa gatan , de som trycker fram hittar, och de som visar var omkladningsrummen finns. tank att jobba som det liksom! det enda man behover ar en arm och att kunna saga "fitting loom"...

ni som kommenterar anonym, tankte bara saga att det ar jattesvart att forsta vem ni ar:P hehe

glomde ta med kamerasladden, men i australien kommer jag kunna lana dator och lagga in bilderna jag tagit hittills, tror det ar runt 300 men valjer nog inte alla!

var ju vid victory monument igar och det ar sa mycket battre shopping plus att det bara ar thaifolk sa man far samma priser som de!

ska till platinum imoirn och kopa flips!
nos precis, sa gubben brevid sa god bless you! haha


just ja! glomt saga att jag ater penicillin! och jag som sa att jag inte blir sjuk. in my face. svinkallt pa planen, aircon overallt, och jag har ont i halsen och ater bioclavid, ar forkyld och gar i varmaste varmen utomhus med linne=langarmad och shorts (har inget varmare an kna-langa shorts). men som jag sa innan, en vecka e ju lugnt, en av 13 liksom!

har for ovrigt kopt sleeping pills bara for att , men pa 4 stallen har de inte velat salja, alla har sagt att de har "antihistamin" istallet, sa vi anade mugglor i ossen och har fatt hora att det ar for att de har polisen efter sig, e kan bli botfallda om de saljer sana saker, och det ar ju helt sjukt! men till slut hittade vi en sot farbror som kunde salja, men han gar ju bakom och in pa lagret for att hamta. sa ar det med det mesta, ar inte polisen framme kan de plocka fram vad som helst som de saljer olagligt....


idag nar jag var pa 7 \11 slog tva pojkar till varandra bara sa de skulle visa varandra att jag var dar. fattar inte vad de glor pa, men mamma sa att det var nog nakenshortsen! hahahaha dom har ju till och med alex anvant!


Nej men vad ska jag skriva mer? just det! beratta om bombattacken! ar det varsta hypen i sverige eller? al qaida?

nu ska jag maila lite! ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0