Somalierna har hittat hit!

Bengcock ar lika trevligt som alltid. Har sett de gamla vanliga manniskorna, mannen med 1 ben (0,75 pa ena, 0,25 pa andra, alltsa ett), paula, lek, lucky och rijan. Eller vad dom nu heter, allt later sa konstigt. hittills har jag shoppat for 1500 SEK, nastan 10 000 (ill)battingar.

har blivit utstirrad tva dagar i rad, verkar som att dom aldrig sett en praktikant har forut! eller en svensk. k;pte ett linne igar vid victory monument, 5 kr, glasogon, orhangen och solkram.

idag har jag fatt mitt har fixat och klippt, tar val lite tid innan jag vanjer mig men det blev mycket fraschare!

och josefine: det var vid central world plaza vi firade nyar forra aret! idag var det nagon spelning nar vi gick forbi.

har atit rottisar (rotties= thailandska pannkakor med kondenserad mjolk), torkad chili (svider fortfarande 4 tinmar senare) och skickat ivag mina forsta tre vykort!

nu maste jag fora over pengar till kortet och tanka ut vad jag ska skriva nasta gang!

ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0