Natt i 65 km/h

Alex körde hela vägen ner och själv försökte jag hålla ögonen öppna för att han skulle få sällskap. Själv hade jag aldrig klarat att köra, var fullständigt slut i kroppen. Säkert ändå inte lika trött som Alex.. Nu ligger han i alla fall och sover bakom mig, och vilar upp sig inför morgonen. Det är faktiskt morgonen och inte morgondagen som det hade varit i vanliga fall, för nu är klockan snart halv fyra och alla sover.
Vi körde så långsamt det gick och resan som vanligtvis tar 2,5 timmar tog idag en timme längre. Vi lovade varenda en att köra långsamt och inte vill vi göra folk ledsna. Magnus Uggla höll oss sällskap sista halvan, medan jag pratade på för fullt den första.
Om två timmar ska jag upp igen, bäst att få sig lite sömn.
Arlanda, Gardermoen, Suvarnabhumi, tomollow.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När åker du? Jobbar 15-22! Terminal 4!

2009-12-26 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0