Julafton!

Mysigt när alla är glada och önskar varandra God Jul! Jag tycker att det är ganska trevligt att jag ska jobba idag, dels för att alla är otroligt vänligt inställda mot varandra, dels för att det verkligen känns som att vi är ett team som alltid jobbar tillsammans. Det märks extra tydligt idag, då det känns som att en liten tapper skara ska få det här stora stället att fungera idag också, medan alla andra är hemma med sina familjer och firar jul.

Jag trivs alltså väldigt bra här! Mycket bättre än jag någonsin hade kunnat föreställa mig när jag sökte jobbet i våras. Det är en konstig känsla att säga hejdå till folk över julen, då jag vet att jag inte kommer tillbaka förrän i april. Och när det går upp för den som säger "God Jul, vi ses nästa vecka", då blir det ett "Men du kommer ju inte tillbaka sen, vi kommer ju inte ses på jättelääääänge" och en kram.

Men, jag vet ju att det finns en chans att jag kan komma tillbaka hit i vår, så det är bäst att inte sakna platsen alltför mycket, jag ska ju faktiskt vara ledig och inte behöva jobba alls på hela tre månader!

Nu ska jag skriva ett fint julkort och ge till någon här! 

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0