God Jul!

Dagens mest positiva: Kameraladdaren upphittad, med sisådär en halv dag till godo. Jag ska bättra mig och sluta slarva bort saker. Gillar inte paniken som infinner sig då man verkligen måste hitta det man så förargligt tappat bort.

Dagens mest negativa: Magen. Denise, snart spelar jag i din liga! Förstår numera begreppet badrumsgolvet, även om jag bara låg där för värmen från golvvärmen, som fungerade som smärtstillande för stunden. Förstår inte hur det kan bli såhär! Hände på julfesten också. Det är ju inte varje dag som förut, men hoppades ändå på att slippa detta för gott! Förstår inte hur jag ska lösa det, hur jag än gör blir det pannkaka förr eller senare. Fick kämpa för att svälja en Alvedon då maginnehållet var på väg ut. Slapp det denna gång, men benen skakar lika illa ändå. Har ca 1,5 h packning kvar, men jag klarar det bara inte. Måste få sova lite.

Synd att inte kameran kunde föreviga julfirandet hos Alex mormor idag, det var jättemysigt och både jag och Alex somnade i soffan efter maten. Kan det bero på den tidiga morgonen kanske? Hur som helst är kameran upphittad nu och jag får ta igen det med att fota massor nu!

Sov gott, och God Jul än en gång!




Kommentarer
Postat av: Madeleine

hittade du passet? ;)

2009-12-26 @ 11:20:40
URL: http://baggehorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0