Brisbane

Det tog sisadar 50 min att ta sig igenom sakerhetskontrollen allt som allt. Mina skor pep, var tvungen att oppna vaskan och allt bara tog tid! Det konstiga ar att mina skor inte pep i Oslo eller pa Arlanda, men i Bangkok. Mammas skor pep inte pa Arlanda, inte i Bangkok, men daremot i Oslo.

Ar det sa att de har olika equipment overallt? For jag sag vissa som lyckats fa med sig flaskor in, som sedan blev av med dem nar de sokt igenom vaskorna en andra gang, vid gaten. Var alltsa tvungen att oppna vaskan tva ganger. Fett jobbigt.

Pa arlanda vagde min vaska 8 kg, i bangkok 14,7. Da hade jag tagit en hel del av mammas saker, plus alla solkramer och shampooflaskor och allt, och ryggan var supertung! Mammas daremot vagde 27 ist for 28 som i sverige, och den ar helt sjuk att bara!

undra om allting kommer med till sverige sen...

Flygresan var iaf underbar. Drack ett glas cola, tog en somntablett och sov 7 av 8 timmar. Mamma vackte mig for att jag skulle fylla i kortet man deklarerar pa. Sen somnade jag lite till. Jatteskont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0