Borlänge?

Ja, visst är Alex (jag) kvar i Borlänge. Han ska faktiskt jobba tre dagar till och stå ut med -20 och snökaos i ytterligare en vecka. Kul? Inte direkt. Jag vill också se Bangkok! Men det får bli en annan gång, först blir det Australien för hela slanten.

Packat väskan? Näe. Koll på vad du ska ha med dig? Näe. Dags att ta tag i det? Bra fråga, men näe. Men jag är inte ett dugg orolig; när jag lägger i högsta växeln är jag nog klar med allt på 10 minuter. Tips/idéer på vad jag måste packa ner..?

Jag är otroligt glad att Nicole har kommit fram. Med tanke på allt strul på arlanda hade hon lika gärna kunnat sitta här med mig. Försening, flaps, fuelbill, snökaos, specialbaggage, ja det hade verkligen kunnat bli kattskit av allt. Men det blev det inte! Min älskling är nere i varma Bangkok och har det bra, och om en vecka står vi tillsammans och har det minst lika bra i Brisbane.

Nej, nu ska jag äta lite julfrukost. Ni vet, risgrynsgröt och skinksmörgås. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0