Bengcock

Jaha da var man framme da. Kommer att uppdatera pa daliga internetcafes till Alex kommer med laptopen och vi kan surfa via wifi.

Och JA, jag hittade faktiskt passet, kameraladdaren och allt annat jag trodde jag skulle glomma, men, jag glomde daremot mina flippisar.... Ska nog kopa ett par nya, ska ju anda kopa ett par till alex.

resan hit gick helt okej, hann inte checka in vaskan som specialbagage da vi var ruskigt sena till arlanda sa fick tejpa och lagga i plastpase, men det funkade det med, mkt smidigare nar man fick bada vaskorna pa samma bagage. Nagon som kan gissa hur manga kilo min rygga for 3 manader vagde nar jag checkade in den? Alla utom daniel och alex far svara!

resan till oslo gick fort, kan bero pa att jag sov. Fick inte aka jumpseat da de hade problem med nagon fuel bill och dessutom klaffarna. Det var lite kaotiskt, plus att vi fick cirkulera ratt lange innan landning for att det var for mycket sno och dalig sikt och for manga plan som ville ner. vi kom fram valbehallna iaf.

Kajsa bergqvist med mans herngren och barnen akte samma flyg, men kajsa ville verkligen inte synas med stor hatt pa huvudet! paplanet till bangkok satt jag bredvid nagon som envisades med att kora in armbagen i sidan pa mig nar jag sov, inte roligt!!! hann se harry potter 2 och 3, sound of music plus spela tetris otaliga ganger. Det kunde varit trakigare!

Sovit vid polen idag, da vi inte kunde fa vart rum direkt i morse utan var tvungen att vanta i 45 minuter. pa dom minutrarna hann jag fa snygga marken av mina traningstights (korta) jag bytte om till och nu kommer jag fa kampa for att fa bort dem! ser ut som varsta puckot!

Hittade tva sma tjejkompisar fran sverige, 3 och 5 ar. bada simmade obehindrat eftre 7 veckor i thailand! tank att en liten 3 aring kan simma!

oslo

hinner inte ladda upp fler bilder nu men ni far ha det sa bra sa skriver jag sa fort jag kan igen!

maste ata for jag ar utsvulten och man kan snart stycka mig for att salja tunna spearribs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0