Avsked.

Sa hejdå till Filippa idag. Eller rättare sagt, jag sa hejdå medan hon vägrade. Kom dit för att leka en stund och vi hann både med mamma-pappa-barn, läsa två böcker och skriva brev, innan jag lite smidigt tänkte säga hejdå. Så blev det inte alltså, och någon gång under de där minutrarna jag försökte få henne att komma till dörren smällde hon igen den och skrek. Stackars liten, men jag blir ju inte borta så länge!

Till Filippa: Jag lovar att maila bilder och skriva till dig! Och när jag kommer tillbaka kan du få sova hos mig och vi kan leka hur mycket som helst!

Kommentarer
Postat av: Joacim

Ha så trevligt! jag är fetingavis på er =P själv ska jag pussla 1000bitars pussel med syrran nu ^^

2009-12-25 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0